10 Przykazań Licealisty!


                       Hej rooobaczki!
 
Mam dla was coś wspaniałego, niedawno wymyślonego i mam nadzieję przydatnego 😉
A mianowicie *famfary*
                                   10 przykazań licealisty
Czyli kodeks uczniów, który każdy szanujący się licealista zna (nawet nieświadomie stosujemy się do niego od przekroczenia progu naszych szkół!)
Zaczynamy:

1. Ploty usłyszane w łazience na zawsze w niej pozostaną.
 
2. Nie będziesz obsamarowywał swojej przyjaciółki/swojego przyjaciela NIGDY!
 
3. Pamiętaj, aby każdy skończony tydzień zwieńczał soczystym ,,Ku**a udało się, przeżyłem"! Lub w wersji ugrzecznionej ,,Uff, dałam radę, jeszcze tylko dwa lata/rok"
 
4. Na lekcje spóźniaj się 8/9 minut albo w ogóle nie przychodź.
 
5. Strzeż się szkolnego monitoringu, Pan twój dyrektor czuwa!
 
6. Nauczycieli słuchaj uważnie, chyba że twoja chemica opowiada o chomiku, który odszedł do lepszego świata 3 lata temu.
 
7. Ocenami się nie przejmuj, a przynajmniej nie bardziej niż zeszłoroczną kanapka w plecaku.
 
8. Na lekcje gimnastyki, koszykówki, czy bieganie zawsze ubieraj sportowy stanik!  😅
 
9. Jeśli masz sześciopak, koszulki nie ubieraj w ogóle. Drogi chłopaku, daj dziewczynom motywację do ćwiczenia na wf. 😚
 
10. Nie daj się pokonać i ciesz się póki nie masz zmarszczek 😉

Oto są zasady panujące w liceum! 
 Powodzenia w ich realizacji robaczki ♥

Komentarze

  1. hah swietne porady :D jestem wlasnie w liceum i nietkore z nich to faktycznie swieta sprawa haha

    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/wear-black-or-stay-naked.html

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak monitoring to zło!

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jakie! Najgorsza wersja monitoringu, to ten grasujący w szatniach, okropność! Woźne są zawsze i wszędzie ;o

      Usuń
  3. haha uśmiałam się!! Świetny post (serio!!!) Ja jeszcze do liceum mam 2 lata wiec jeszcze muszę poczekać :) Na prawdę bardzo spodoba mi się twój post :*
    Świetne piosenki!
    Obserwuję!
    Zapraszam - KLIK ♥
    Wpadnij :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ♥ Piosenki są musicalowe, jeśli Ci się podobają, powinnaś zobaczyć ,,Hairspray" z tego filmu pochodzą :D

      Usuń
  4. Do liceum idę w tym roku :) Świetne i zabawne rady ;D

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem co prawda dopiero w pierwszej klasie liceum, ale co do 1 i 2 punktu zgadzam się w 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że z czasem więcej punktów się sprawdzi :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty