Panie i Panowie, przedstawiam...

...Maturę!
Czyli dużo szumu, mało treści...no dobra, treści może jest troszkę, bo w końcu zakres materiału jest sporawy, ale o co ten hałas?
O jeden egzamin, kilka dni wyjętych z życia dziewiętnastolatka. Jasne, jasne, nauczyciele robią wokół maturki otoczkę, jakby ona rzeczywiście determinowała naszą przyszłość! 




Drogie robaczki, ja rozumiem, poniekąd ma ona wpływ na przyszłość, na przykład: czy akurat w tym roku dostanę się na wymarzony kierunek studiów, ale spokojnie...

1. Maturę można poprawić!
2. Będąc na studiach czekają nas sesje, czyli zmora studentów, a więc takich matur w życiu będziemy mieli pełno, nie załamujmy się na starcie!
3.  Pewnie słyszeliście to tysiąc razy, ale dla utrwalenia, Matura to Loteria, zakres materiału jest ogromny (nie okłamujmy się) więc może się zdarzyć, że po prostu ,,pytanie nie siądzie"
4. To  dzień jak każdy inny, więc może Cie boleć głowa, gorączka, uporczywa wysypka, wszystko może pójść nie tak, będziesz perfekcyjnie nauczony, a jednak ten szczegół może cię rozpraszać. 
5. Nawet jeśli nie uda Ci się zdać na pierwszym razem, co się stanie? 
Ziemia nie przestanie się kręcić, kotki nadal będą rozczulające, a nauczyciele pozostaną sobą. Widzisz? Wszystko jest w normie 😘


Robaczku-maturzysto, spokojnie, to tylko maturka!

Dla relaksu, wysyłam wszystkim tegorocznym maturzystom kicię, która jest zniesmaczona ich poziomem kortyzolu(hormon stresu) przed egzaminem!

Komentarze

  1. Powodzenia na maturze! :D
    Zwracając się do czytelników "robaczki" przypominasz mi moją nauczycielkę od języka rosyjskiego, która często mówi tak do uczniów :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jest fajna! Moja w gimnazjum była cudowna, też uczyła rosyjskiego ♥

      Usuń
  2. Matura czeka mnie już za 3 dni, umieram. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale to ujęłaś :) Po egzaminach wszystko wraca do normy tak jakby go nie było :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam maturę dopiero za dwa lata więc jeszcze mam trochę czasu :)
    Ale fajnieto ujęłaś :)

    https://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. To jest nas dwie :D
      Mam nadzieję, że obie nie będziemy robisz Halo o jeden egzamin! ♥

      Usuń
  6. Interesting post! Have a lovely Day! 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  7. Maturka jeszcze przede mną, ale nie zamierzam się stresować na zapas :) Zapraszam do siebie: https://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia na maturze! Trzymam kciuki! :)
    P.S świetny pomysł na wpis ;)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też piszę teraz maturę. Jeszcze 2 dni, a ja zamiast siedzieć nad repetytorium, czytam niematuralne książki. Jak dla mnie matura to bzdura, czysta loteria zadań :D Powodzenia dla Ciebie. Blog dodaje do ulubionych i na pewno będę wpadać częściej :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Na blogu nowy wpis.
    siostry-pinkyandmozg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pocieszę Cię, sesja jest o wiele gorsza od matury! :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszę to od kolejnego studenta ;)
      Nie ma problemu, z przyjemnością czytałam Twoje posty.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty